Юридичний супровід купівлі-продажу нерухомості на аукціоні
Нині купівля-продаж нерухомості на аукціоні є досить поширеним способом придбання майна у власність. Це пояснюється привабливою ціною лотів, що виставляються на торги, оскільки вона може бути знижена в процесі проведення аукціону.
Необхідно розрізняти купівлю-продаж нерухомості на аукціоні за якою з покупцем укладається договір купівлі-продажу нерухомого майна та купівлю на аукціоні прав вимоги за кредитними та іпотечними договорами та укладення договору переуступки. Оскільки в першому випадку покупець отримує у власність об’єкт нерухомості, а в другому – право вимоги на невиплачені боржником кошти або на об’єкт забезпечення (як правило, нерухоме майно). Момент і процедура переходу у власність майна в цих випадках відрізняються.
Актуальні статті:
– Житловий Комплекс “Ваш Добробут” м. Ірпінь, Київська область – короткий юридичний аудит (огляд) будівництва – Юридичний супровід переуступки прав вимоги за кредитом (договору переуступки боргу)
– Договір купівлі-продажу майнових прав
Дізнатися більше про купівлю на аукціоні прав вимоги за кредитними та іпотечними договорами Ви можете зі статті Юридичний супровід переуступки прав вимоги за кредитом (договору переуступки боргу). А надалі йтиметься про купівлю-продаж нерухомості на аукціоні за якою з покупцем укладається договір купівлі-продажу нерухомого майна.
Продаж майна відбувається у формі аукціонів (з особистою присутністю учасників) або аукціонів в електронній формі (електронних торгів). Кожна з цих форм аукціону є законною.
Перелік документів, необхідних для участі в аукціоні купівлі-продажу нерухомості:
- паспорт, ідентифікаційний номер учасника;
- якщо учасник перебуває у шлюбі: паспорт, ідентифікаційний номер чоловіка/дружини, свідоцтво про укладення шлюбу;
- якщо учасник у розлученні: свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду;
- якщо учасник вдова/вдівець: свідоцтво про шлюб, свідоцтво про смерть.
Інформація:
- контактний номер телефону;
- адресу електронної пошти;
- довідка з реквізитами банківського рахунку.
Для юридичних осіб:
- статут;
- паспорт, ідентифікаційний номер підписувача;
- довір’я або протокол та наказ про призначення директора;
- цільовий протокол на участь в аукціоні та укладення договорів про відступлення прав вимоги за кредитним та іпотечним договором;
Інформація:
- контактний номер телефону;
- адресу електронної пошти;
- довідка з реквізитами банківського рахунку.
З учасником аукціону обов’язково укладається письмовий договір на надання юридичної допомоги. Оплата здійснюється у 2 етапи: 50% при підписанні договору про надання юридичної допомоги, 50% після виконання зобов’язань за договором (укладення договору купівлі-продажу та реєстрації права власності у нотаріуса).
Вартість послуги: 6000 грн.
Додатково учасником оплачується:
- Гарантійний внесок на участь в аукціоні: 10% від початкової ціни;
- Комісія майданчика: 3% від суми викупу об’єкта (на електронних торгах) або встановлену організатором аукціону суму реєстраційного внеску (на аукціоні з особистою присутністю);
- Вартість послуг нотаріуса за оформлення угоди: 6 000 грн.
- Нотаріальна згода чоловіка/дружини: 500 грн.
Довіреність на представництво інтересів на співробітника нашої компанії в нотаріальній конторі для підписання документів і договору купівлі-продажу нерухомості та реєстрації права власності на покупця в Державному реєстрі речових прав – 500 грн.
Перелік послуг, які входить до пакету супровід аукціону “ПІД КЛЮЧ”:
- консультування з моменту укладення договору про надання юридичних послуг до укладення договору купівлі-продажу (щодо торгів/ризиків/перспективи/далеких дій після підписання договору купівлі-продажу (судовий та виконавчий процес щодо зняття обтяжень (застави, іпотеки, арешту);
- прорахунок вартості оформлення документів та процедури участі в аукціоні;
- перевірка лота та власника на наявність ризиків та негативних наслідків з наданням інформації про перевірку замовнику (учаснику аукціону);
- допомога в реєстрації на аукціоні та заповненні всіх документів учасника, подача пропозиції, участь в аукціоні (з 09.30 до 17.00);
- контроль оплати та зарахування гарантійного внеску, комісії за площу