Юридичний супровід оренди державного та комунального майна
Відкриваючи свій бізнес, кожен стикається з питанням приміщення, де вестиметься господарська діяльність. Виходом з якого є оренда або купівля нежитлових приміщень, офісів, комерційної нерухомості. Називайте, як хочете!
З практики ринку нерухомості Києва, сміливо можемо сказати, що ціни за оренду та купівлю 1 кв.м., з приватного фонду досягають непідйомних для бізнесу-початківців висот. І що далі? Це все? Глухий кут? Ні.
ЗАЛИШТЕ ЗАПИТ
і отримайте професійну консультацію від наших спеціаліств як можна швидше
(096) 151-26-49 (099) 210-47-97 (093) 145-31-51 |
Відмінною альтернативою приватному нежитловому фонду може бути оренда державного та комунального майна. Здавалося б, зовсім непривабливі приміщення шкіл, садків, комбінатів та інших державних та комунальних структур та установ можуть виявитися рятівним колом для малого та середнього бізнесу.
Незважаючи на тривалу та трудомістку працю оформлення документів та процедури оренди державного та комунального майна, величезним плюсом буде дешевизна оренди таких приміщень.
Термін оформлення пакетів документів та укладання договору оренди займає близько 6 місяців.
Процедура оформлення залежить від площі приміщень. Від того, чи сумарно є приміщення більш-менш 200 кв.м. залежать строки та орган з яким укладатиметься відповідний договір оренди.
Для початку процедури потрібно подати відповідну заяву про намір передачі Вам приміщення для цілей Вашої господарської діяльності, на якій проставляється резолюція власника, балансоутримувача даного майна.
Зібрати та підготувати величезний пакет документів, таких як:
- статутні документи,
- декларацію,
- графік використання приміщення,
- звіт про оцінку,
- розрахунки орендної плати за 1 місяць оренди,
- фотографії приміщення,
- викопування поверхового плану,
- засвідчені належним чином, довідки про те, чи є приміщення пам'яткою культурної спадщини,
- довідки про те, що приміщення є об'єктом цивільно-правових відносин,
- листи-погодження,
- екологічний аудит,
- розділовий баланс, (за потреби), інше.
Після цього протягом 30 днів відбувається рецензування звіту про оцінку. На даному етапі багато оцінок не відповідають законодавству та вирушають на додаткове коригування. Після усунення помилок повторно надсилаються до Департаменту для рецензування вже нової оцінки.
Після отримання позитивної рецензії на оцінку пакет документів надсилається балансоутримувачу, де відбувається публікація інформації про оренду приміщення у газеті «ХРЕЩАТИК».
У разі відсутності інших претендентів документи направляються на комісію і, після позитивного рішення, ви можете збирати пакет документів для оформлення договору оренди та безпосередньо підписувати договір.
У разі наявності претендентів, відбувається конкурс через торгуючу організацію (біржу) і тільки потім документи сторони, яка перемогла в конкурсі, направляються на комісію, після чого відбувається процедура оформлення договору.
Складність оформлення процедури укладення договору оренди полягає в педантичності та педантичності до документів органів, які проводять резолюцію, рецензування Ваших документів. Тексти документів мають бути викладені в точності відповідності нормам законодавства. Оскільки термін дії оцінки становить 6 місяців головним є встигнути зібрати пакет документів, пройти всі етапи та укласти безпосередньо договір оренди в термін дії оцінки. У разі, якщо на момент укладення договору оренди строк дії оренди закінчився, пакет документів збирається заново.
Для осіб, які вперше зіткнулися з питаннями оренди державного та комунального майна ми рекомендуємо звертатися за якісною юридичною допомогою юристів з нерухомості. Наша компанія проводить супровід укладення оформлення договору оренди "Під ключ" по Києву та Київській області. Фахівці допоможуть у складанні та зборі всіх документів, допоможуть у замовленні оцінки та позитивному рецензуванні, вчасно проведуть проведення укладення договору.
Витратна частина на процедуру оформлення договору оренди комунального та державного майна:
Юридичний супровід – індивідуально залежно від площі приміщення, кількості приміщень та територіального розташування (прорахунок вартості послуг безкоштовно)
- Звіт про оцінку приміщення – оплачується претендентом на арену приміщення
- Викопування приміщення – оплачується претендентом на арену приміщення
- Публікація оголошення в газеті «ХРЕЩАТИК» – оплачується претендентом на арену приміщення
- Орендна плата від звіту про оцінку та режим оренди (погодинна оренда, помісячна оренда, інше)
- Комунальні платежі виходячи з розрахунку користування оренди (погодинна оренда, щомісячна оренда, інше)
- Земельний податок
- Вартість укладання Договору страхування приміщень державного та комунального майна та сплата страхових внесків (за законодавством України обов'язково має укладатися щонайменше на 1 рік).
- Ці витрати є основними і можуть бути доповнені іншими пунктами залежно від конкретних документів замовника чи приміщення державного чи комунального майна.